WSOP POCKER (майка и син)








Беше топъл ден. Достатъчно топъл за да облека къси панталонки и тениска. Майка ми носеше светла рокля без ръкави, която й стигаше някъде на десетина сантиметра над колената. Цял ден само я гледах как при всяко навеждане, роклята й се повдигаше, както и презрамките й падаха по всяко време. Имаше големи снежнобели цици и сутиенът й рядко ги побираше напълно.

Бяхме приключили пазаруването за деня, а и температурите на слънце се качваха до някакви ужасни висини и затова решихме да хванем автобуса. За съжаление се бяхме сетили малко късно, защото вече бе спрял на спирката, затова потичахме, правейки всички усилия да го хванем. Все пак успяхме и се качихме, аз взех чантите на майка ми, а тя плати за двама ни. Забродих по малката пътечка, насочвайки се към единственото свободно място. Беше до някакъв възрастен мъж, който пък спеше. Мама ме последва и спря на пътечката. Предложих й мястото си, но тя учтиво отказа. Пътувахме вече близо 5 минути, когато тя внезапно си промени мнението. Взе чантите, които бяха в скута ми, намести се на тяхно място и се обърна към мен.

- Надявам се, че нямаш нищо против да седна за секунда. Мисля, че след всички тези години, когато ти седеше в моя скут, ми дължиш поне това.

Но аз така или иначе нямах нищо против, макар че топлината на тялото й ме пареше дори повече. Автобусът се движеше бързо и друсаше яко, когато преминаваше през дупките, а дупето на майка ми започна да се натиска още по- здраво в слабините ми. Опитах се да не мисля за сексуалната страна на това, но не можах да се въздържа. Усетих как панталоните ми се изпъват от подутината в гащите ми и бях сигурен, че майка ми всеки момент щеше да разбере за това. Тя явно се наслаждаваше на гледката отвън и реших и аз да торя същото та дано изляза от неудобната ситуация. Положението обаче се вложи, когато усетих, че хуят ми се намести точно между бузите на задника на майка ми.

Не съм много сигурен дали мама се чувстваше неудобно от ситуацията или роклята й беше проблема, но тя надигна дупето си за момент и роклята й закри скута ми с полата си. Тя се намести назад, а еректиралият ми член се намести точно в улея между бузките на дупето й. Движенията й накараха роклята да се надигне отпред, а очите ми изпиваха краката й с поглед. А те изглеждаха толкова… толкова апетитни. Исках да прокарам ръце по тях, но знаех, че е крайно неподходящо да го правя. Затова реших само да сложа ръка по средата на бедрото й. Мисля, че с това можех да се оправдая много по- лесно. Кожата й беше много гореща на докосване, но и страшно мека и нежна. Почти свърших в този момент. Но се сдържах и не се помръднах, което ми помогна да се овладея. Бавно плъзнах рака по крака й, докато не достигнах до коляното й, а после го плъзнах обратно. Беше дори по- възбуждащо и смело продължих така, повтаряйки движението няколко пъти, като всеки път достигах все по- високо по бедрото й. Ръбчето на роклята й се надигна и разкри бикините й и почти усетих ластика им през тънката памучна материя на роклята й. Очите на майка ми бяха затворени, но бях абсолютно сигурен, че не спи. Движенията на дупето й към слабините ми се беше променило от поклащащо се с автобуса на съвсем целенасочено търкане напред и назад. Знаеше много добре какво се случваше с мен и поради някаква причина, не ме възпря. Затова направих това, което всяко друго възбудено до побъркване момче би направило… Продължих да си пробвам късмета.

Сложих ръка на кръста на мама и плъзнах дясната си ръка под полата на роклята й, а после нежно погалих с показалеца си кожата от дупето й до горната част на бикините. Проследих с пръст ластика на бикините й в горната част, а после се спуснах между бедрата й и към путето й. Усетих топлината, която струеше от слабините й, а бикините й бяха мокри от горещото време и възбудата й. Плъзнах пръстите си по венериния й хълм, а после и по гладките устнички на прасковката й. Майка ми изстена, разтваряйки крака и ми даде още повече възможности за палуване. Ръката ми се настани съвсем спокойно върху бикините й и ги смъкна леко надолу. Косъмчетата по пубиса й бяха нежни и сухи, но когато плъзнах пръстите си в отворчето й, соковете й ме заляха, горещи и лепкави. Разтворих устничките й и вкарах пръстите си в путето й. Тя отпусна глава на рамото ми и започна да пъшка на ухото ми, докато аз галех гладките стени на путето й. Извадих пръсти и се захванах с възбудения й клитор, търкайки го съвсем нежно по главичката. Докато го търках, тя не издържа и ми изпъшка на ухото. Приех това за знак, че се наслаждава на вниманието, което отделях на тялото й и надигнах малко дупето й за да достигна до ципа на панталонките си и да ги разкопчея. Майка ми блъсна ръката ми настрани и без да искам ударих възрастния мъж до нас, който се сепна и отвори бавно очи. Първото нещо, което видя бяха разтворените крака на майка ми и ръката ми вътре в тях. Гледаше с напрегнат поглед как майка ми прокарва ръка под себе си и измъква твърдия ми хуй от разкопчаните ми вече панталонки. Той изскочи измежду краката й и тя го хвана в основата му. После го насочи към путенцето си, което беше оголила, дръпвайки долната част на бикините си настрани. Докато си го наместваше, потърка клитора си с главата на хуя ми, а после го сложи и седна бавно. Тя взе ръката ми и я сложи на гърдата си и усетих колко твърдо беше станало зърното й. Облегна се отново на рамото ми и простена едва доловимо, но толкова възбуждащо, че настръхнах целия.

- Искаш ли да си в мама, миличък?
Натиснах таза си към нея, а тя изви гръб и се наниза. С едно движение се изпъна нагоре, а после се отпусна и целият ми хуй потъна в путката й. Мъжът до нас гледаше учудено, докато търкаше възбудения си в панталоните пакет. Това възбуди мама дори повече от преди и тя все пак предпазлива да не алармира целия автобус какво правим, разклати дупето си така, както не го бе правила от години. Едната й ръка търкаше клитора й, а другата се опря на крака ми за да има опора, на която да се подпира. Тъкмо, когато бях на крачка да се изпразня, тя заби ноктите си в мен и се разтресе. Стон, който беше малко по- силен отколкото трябваше се изниза от устните й и тя се отпусна на рамото ми.

- Хайде, миличък, напълни котенцето на мама с мляко…

Путенцето й се стегна около хуя ми и усетих невероятна тръпка. Почувствах заливащия ме приток и вълни на оргазма и се изпразних в нея. Продължих да я помпам, пръскайки гореща сперма, която се смеси със соковете й и потече по топките ми. Пъшканията на мама бяха достатъчно силни та да събудят цялата пътечка до нас, те може би вече знаеха по движенията и лицата ни какво правехме, но сега вече се бяхме върнали към реалността и се осъзнавахме. Мама изниза гащичките си до долу и ги даде на мъжа до нас, намигвайки му, а после се изправи, изпъна роклята си надолу и звънна на звънеца. Аз бързо прибрах хуя си на място и станах. Докато отивах към майка ми, видях стичащата се по бедрата й сперма, но самата тя не изглеждаше особено притеснена от това, само се обърна към мен и каза:

- По – добре да побързаме да разопаковаме нещата преди баща ти да се е прибрал, защото ще трябва да си взема и душ!

А после слязохме от автобуса и извървяхме останалия път до нас пеша.

Няма коментари

Предоставено от Blogger.