Секс в Клас


Бях навършила 18 години и бях винаги навита за едно добро чукане. Имах самочувствието на много секси и готино момиче. На ръст бях 1.70, а тежах само 54 кг. Най- големият ми плюс бяха огромните ми гърди- бях размер 75 DD!! Ходех на фитнес всеки ден и тялото ми беше в отлична форма. Наистина тренирах доста и поддържах чудесен тонус. Ходех и на солариум, затова кожата ми постоянно беше с приятен тъмен тен. Всичко пасваше чудесно на дългата ми, копринена, руса коса и светлосините ми, бляскави очи. Бях "най-яката путка" в цялото даскало, както често се изразяваха за мен момчетата, както от най-горните, така и от по-долните класове...!

Винаги имаше с кого да изляза петък и събота. Ходех в частна гимназия и затова беше малко по-трудно да си намирам нови и нови мъже за чукане. Докъм края на 12 клас бях оправила почти всички мъже в училището, които имаха по-големи пениси. Винаги си търсех най-големия за да задоволя нуждите си. Всички момчета на моята възраст обаче не можеха да ме чукат повече от 20 минути. За мен това беше само загрявка и винаги ми се искаше още. Обичах да смуча голям хуй, колкото по-голям, толкова по-добре. Мисля, че това беше проблемът - духах им твърде дълго и затова сексът беше твърде кратък.
Беше понеделник, към средата на последната ми учебна година, когато дойде нов учител по история. Беше млад и готин, току-що завършил университета. Беше висок около 189 и беше едър- към 100кг. Беше със страхотна физика и само за секс. Тъмната му черна коса и светлосините му очи ме възбуждаха безумно, повече от всичко друго досега. Бях решена да го изчукам до края на учебната година. Тогава си направих и плана.
Той се състоеше в това, да направя така, че успехът ми по история да падне значително, за да накрам учителя да остава с мен след часовете и да ми обяснява материала допълнително. Освен това всеки ден сядах най-отпред в класната стая и разкопчавах няколко копчета от униформената ми бяла ризка, така че да се вижда добре цепката на бюста ми. Винаги си качвах и поличката малко по-нагоре, за да може да се показва повече от бедрата ми. Знаех, че това работи, защото всеки път, когато ме поглеждаше, погледът му беше насочен към циците ми. Всеки ден задържаше погледа си все повече и повече. Радвах се, когато виждах, че планът ми върви към успех.
Два месеца преди края на учебната година на един от тестовете ми имаше забележка от учителя: „Изчакай ме след часа!“ . Изчаках всички да си тръгнат от класната стая и се приближих до бюрото му. Попитах:
- Какво има? Толкова ли съм зле?
Той отвърна:
-Оценките ти са паднали драстично, откакто ти преподавам. Защо се представяш толкова зле напоследък? Изглеждаш умна млада девойка, какво става? Нещо вкъщи? В училище?
Аз казах:
- Ами незнам какво става, чувствам се зле, уча по цял ден и пак не схващам нищо. Съжалявам, ще се постарая повече.
-Имаш само два месеца докато завършиш.- каза учителят. -Ако нямаш само шестици на контролните оттук нататък, крайният ти успех няма да е над 3 за да преминеш годината. Не искаш това, нали?
- Не, не искам, разбира се.- казах. -Мисля, че се нуждая от помощ, направо незнам какво да правя.
Тогава учителят отвърна:
- Добре, Лили, мога да ти помогна, ако искаш. Какво ще кажеш да се срещнем утре след часовете и да започнем тогава?
Аз се съгласих, излязох от класната стая и тръгнах към къщи. Знаех си, че утре ще ме изчука със сигурност.
Затова на следващия ден започнах да се приготвям особено старателно. Сложих си любимите бели дантелени прашки и червения сутиен, който ми беше с един номер по-малък и караше гърдите ми да преливат съблазнително от него. Мъжете обожават това, на мига си пожелават да свалят сутиена и да засмучат големите ми, щръкнали зърна. Облякох се точно като типичната ученичка- сплетох си косата на две плитки и дори си сложих чорапи до коляното. Намазах си и малко бебешко олио между гърдите за да изглеждат влажни. Освен това олиото си е добър лубрикант за една „турска чекия“ която можех да направя на учителя. Бях напълно готова за училище!
По- голямата част от деня беше скучно. Едни и същи часове, едни и същи даскали. Историята беше последният час от програмата, любимият ми. Само мисълта за това, какво щеше да се случи, ми овлажняваше путето. Както обикновено, учителят непрестанно зяпаше в гърдите ми и се опитваше да преподава нормално. После звънецът би и бях готова за действие.
Седнах до бюрото му и си повдигнах малко поличката, така че прашката да се подава съвсем леко отдолу. Той ми обясняваше някакъв материал от учебника, а аз се наведох повече, така че да има още по-добър изглед към гърдите ми. Всеки път когато вдигнеше глава от текста, поглеждаше към тях.
Беше вече късен следобяд, когато той отново вдигна глава и най- после каза:
- Ох, имаш най- страхотните гърди, които някога съм виждал. Съжалявам, не можах да се сдържа!
- О, знам!- казах.- Искаш ли да ги видиш по -отблизо?
-Луда ли си?- извика учителят- Аз съм ти преподавател, ще ме уволнят ако го направя!
- Ами, хубаво, щом не искаш.- отвърнах.-За мен няма проблем, разбирам.
Настана неловка, дълга пауза.
- По дяволите! – извика учителят. – Трябва да ги видя, иначе ще полудея, изглеждат толкова добре! Не мога да се удържа!
Тогава стана и затвори вратата на класната стая. После седна до мен и каза:
- Хайде да ги видим!
Разкопчах си копчетата на ризката и останах само по сутиен и по поличката. Той извика:
-Леле!!
След това се приближи и с две ръце грабна циците ми и започна да ги масажира. Оставих презрамките ми да паднат от раменете ми, така че да изглеждам още по- апетитно. Той се наведе и започна да целува горната част на огромните ми гърди. Почувствах се страхотно, исках още, възбуждах се безумно. Опипах сутиена отзад, намерих закопчалката и го свалих, оставяйки го да падне в ръцете на учителя. Той хвана зърната ми с палец и показалец и ги подръпна и щипна. Хареса ми и изпъшках, за да му покажа, колко ми е приятно.
Преди да се усетя той ме грабна, повдигна ме и ме сложи в скута си. Започна да ми смуче зърната и да спуска ръката си бавно надолу по бедрата ми. Усетих кура му да се надига през панталоните и започнах да се чудя колко голям патлак се крие там. Докато той ми сваляше прашките, аз започнах да разкопчавам панталона му. Почти едновременно пръстите му се пъхнаха в розовата ми влажна праскова и моята ръка достигна големия му, твърд хуй.
Не можех да издържам повече, бавно се плъзнах от скута му и се свлякох на колене пред него. Грабнах края на панталона му и го свалих до глезените му. Пъхнах ръка в боксерките му и извадих огромния фалос оттам. Бях изненадана да видя, че това беше най- големия и най- дебелия член, който някога бях виждала!! Казах:
- Охоо! Колко си огромен?? Не бях виждала толкова грамаден кур преди!
-Към 25 сантиметра ми е, а е дебел над 7!- отвърна учителят. – Защо, харесва ли ти това, което виждаш?
Дори не му отговорих, само облизах устни и се опитах да поема в устата си възможно най- много. Веднага щом направих това, той изпъшка тихо. Помислих си , че е време да го подразня още мъничко. Извадих хуя му от устата си и бавно облизах и засмуках главичката. После го облизах по цялата му дължина, от основата. После се върнах на главичката и всеки път засмуквах по-силно и се налапвах по-надолу сочния член. Бях засмукала до половината, когато направих любимото си номерче. Извадих го целия от устата ми и след това наведнъж поех целия 25 сантиметров член. Почти щях да повърна, толкова беше надълбоко в гърлото ми, обаче силното изпъшкване от устата на учителя си струваше усилието. Той каза:
- Никой никога не е успявал досега да го поеме целия наведнъж!
Аз попитах:
- Това ще ми помогне ли да завърша успешно по история?
Той каза:
-О, ДА,ОПРЕДЕЛЕНО!!! По дяволите, да, особено ако се чукаш така добре, както правиш свирки!
Тогава разбрах, че съм изправена пред предизвикателство. Продължих да смуча и лижа големия член. Чух учителя да казва:
- Ох, да, смучи ми кура, ти си добра свиркаджийка, нали? Да, покажи ми колко обичаш да го поемаш в устата си. Да, смучи го, кучко!
Тогава ме хвана за плитките и ми бутна главата по-надолу . Харесва ми , когато мъжете ме чукат в устата, това ми овлажнява путката страшно много! Започнах да се търкам сама по сливката и го чух да казва:
- Да, покажи ми как си играеш с путето си. Даа, харесва ми да виждам малката пичка толкова влажна. Ако ми го смучеш както досега, ще свърша в устата ти!
Това ми хареса, защото аз обожавам вкуса на сперма в устата си. Казах:
- Давай, напълни ме, аз обичам така. Свърши по цялото ми лице ако искаш!!
Следващото нещо, което чух бе:
- Ох, ПО ДЯВОЛИТЕ! Ще свърша навсякъде по малкото ти, красиво личице.
Тогава той се изпразни върху цялото ми лице! Беше адски много и започна да се стича от брадичката по циците ми.
Аз станах и си свалих поличката бавно. После се обърнах, за да може да огледа добре задника ми. Той се приближи и ме потърка по дупето, казвайки:
- Какво готино задниче имаш.
После с двете си ръце разтвори бузките и започна да ми лиже ануса. Беше ми странно, никой не ми го беше правил преди. Облиза ме цялата, чак до путката. Каза ми:
- Хвани си глезените.
Направих каквото каза и малко се уплаших. Той разтвори срамните ми устни започна да облизва цялата ми, пулсираща пичка. Лижеше и засмукваше клитора ми толкова умело, че бях на ръба на най- страхотния оргазъм в живота си. Извиках:
- Охх, ЩЕ СВЪРША! По дяволите! Дааа!
Тогава той се изправи и заби два пръста във влажната ми цепка, търкайки ме отвътре. Накара ме да получа великолепен оргазъм. Каза ми:
- Имаш малка, мръсна, курвенска путка, нали?
Никой не ми беше говорил мръстотии до сега. Някакси това ме възбуди още поввече. Отвърнах:
- Не.
Тогава той ми плясна дупето. Много ми хареса.
- Не лъжи! Имаш путка на малка курвичка, нали?
Аз изсъсках:
- Да, аз съм курва с малка, мръсна путка, която обича да се чука.
Тогава той без предупреждение плъзна огромния си хуй в капещата ми, влажна сливка. С такава сила си го заби в мен, че почти щях да падна. После започна да ме чука здраво и не мина много време и аз получих още един оргазъм. Извиках:
- ОХ, СВЪРШВААМ! Чукай ме по-силно! По- силноо! Да, точно така, изчукай младата ми, тясна путка.
- О,да..- простена той. -Пичето ти е толкова тясно!! Обичаш да усещаш големия ми член вътре, нали? Покажи ми колко обичаш да те чука голям хуй!!
Посрещнах силните му тласъци с мои собствени, за да направя чукането по-силно. Колкото по-силно се чукахме., толкова повече го обливах със соковете от оргазмите си. Той викаше
- Аааах, да за това говоря. Хайде, изчукай тоя кур. Изчукай го добре! Хайде, това е твоя кур, покажи ми кой те чука най- добре!!
Ръцете на учителя се бяха преместили от бедрата му върху големите ми цици. Щипеше ми зърната и каза:
- Имаш най- хубавите гърди, които някога съм виждал!
Спря да ме чука и ми заповяда:
- Обърни се искам да си сложа хуя между циците ти!!
Плъзна си кура между тях и аз ги стиснах към него. Всеки път, когато пениса му се плъзваше нагоре към устата ми, аз му засмуквах главичката. Следващото нещо, което го чух да казва, беше:
- Стани и седни на бюрото ми.
Направих каквото ми каза и той започна да ме чука толкова добре върху това бюро..Сложих си краката на раменете му, за да направя проникването по-дълбоко. Той извика:
- О, да, харесва ми как тези цици подскачат в лицето ми!
Аз простенах:
- Смучи ми зърната и ми търкай клитора, моля те!!! Искам да свърша по целия ти член, да го облея със соковете си!!
Той си сложи устата върху едно от големите ми, подути зърна и го засмука силно. Хареса ми безумно! Тогава, както ме чукаше, започна да ми търка клитора. Аз започнах да викам:
- Ох, по дяволите, свършвааам, свършвааам!!! Ти, кучи сине, ми докарваш най- страхотните оргазми!! Трябва да те чукам по- често!!!
- Кучи син, а? Ще ти покажа кой е кучи син, малка курво!
След около 20 минути той ми каза:
- Стани и пак си хвани глезените, ненаситна кучко!
Направих каквото ми каза и отново почувствах как си забива члена в путката ми. Толкова беше яко ..исках да викам и започнах да се чудя, дали някой е останал все още в училището. Както чукаше капещата ми пичка, учителят ме попита:
- Готова ли си за големия финал?
Преди да мога да отговоря, той си навлажни пръстите и започна да ме търка около малкия ми, стегнат анус. Никой не ме беше чукал отзад и всичко ми беше ново. Извади си члена от путето ми и с главичката му започна да ме търка около дупката. Прошепна ми:
- О, много ще ти хареса сега, това е любимата ми част.
И бавно си пъхна върха на члена в тясното ми дупе. Отначало ме пареше и ме болеше, но колкото повече напредваше члена му навътре, толкова повече започваше да ми харесва. Той промълви:
- О, това май не е курвенско задниче, а? Май аз съм първият тук, нали?
Аз изпъшках:
- Даа, ти си, и по дяволите, страшно ми харесва!! Хайде, изчукай тоя задник! Да! Чукай ме здраво! По-силно! СИЛНО! Казах, чукай тоя задник СИЛНО, кучи сине!
Той си заби члена в ануса ми и малко ме заболя, но после усетих, че се доближавам до оргазъм. Той извика:
- О, да, точно такива дупенца харесвам!! Поеми целия ми кур в малкия си, тесен анус!!! Даа, харесва ти да усещаш големия ми хуй в задника си, нали? Аааааарх,мм, даа!! Готова ли си да свършиш, малка курво? Защото аз искам да свърша вурху огромните ти цици!! Обърни се и го поеми!!
Аз се обърнах и той обля със сперма целите ми гърди. Имаше и по лицето ми и по корема. Тогава той каза:
- Сега бъди добро момиче и изчисти тоя член, излижи спермата от него! Оо, обичаш този кур, нали?
Аз облизвах семето от члена и го смучех нежно. Путката ми още пулсираше от страхотния секс. Тесният ми преди анус сега беше доста разширен. Всичко това ми подсказваше, че това беше най- хубавото ми чукане досега. Нямах търпение да го направим отново.
Учителят ми каза:
- Ако искаш да имаш отново големия ми кур, трябва всеки ден да идваш у нас след училище, докато приключа с теб! Ти си страхотна малка мръсница!
Аз кимнах и довърших облизването на спермата и се приготвих да се изчистя и аз. Оправих се и бях почти на вратата, когато учителят каза:
- А, Лили, ще получиш хубава оценка за срока, ако спазиш уговорката






Няма коментари

Предоставено от Blogger.