Суинг, анален секс и скандал







Малко преди празниците случайно се засякох с една моя бивша съученичка.Тя се казва Светла и преди бяхме много близки.След училище тя замина да учи в София и оттам се забравихме.Седнахме на кафе и тя ми разказа, че вече е семейна и от много години живее в Германия.Разбрахме се заедно да празнуваме Нова Година... кой знае кога ще се видим пак.Събрахме се на 31-ви и след 12ч най-вероятно от алкохола полека лека започнахме да говорим за секс.Светла и нейния мъж Иван споделиха, че много искали да пробват суинг, но той бил много ревнив и така и не били пробвали... а в Германия имало много такива клубове.Ние казахме, че го правим... разказахме им как правим групов секс, как моя ме пуска на много мъже и т.н. Светла се учуди доста... че вие сте професионалисти в тая област бе -каза тя... ти едно време те помня една срамежлива беше... чак не вярвам.Ааа повярвай...повярвай-каза моя.Поговорихме си още малко и изведнъж Светла изцепи – а,бе дай да си разменим мъжете...явно тя беше тази която искаше да опита... Иван каза, че не е сигурен, а ние се погледнахме с моя и казах, че няма да имаме нищо против.Светла е леко пълничка с големи бомби и голямо дупе, в лице не е красива... даже леко грозновата, но има едно такова излъчване на мръсница.Сексапилна е ...като го знам моя ще я пръсне от свирки и ебане...а за себе си нямам нищо против да се чукна с Иван.Не е симпатичен и е пълничък ама какво пък толкоз.От всичките само Иван се дърпаше, но Светла го убеди да го направим.Оф добре каза той само пич обърна се той към моя само не може да я ебеш в гъза и да не и свършиш в устата.Добре каза моя усмихна се и стана хвана Светла за ръката и я придърпа да седне до него, аз също станах и се настаних до Иван.Той като видя, че жена му вече се целува с моя ми пусна една ръка между краката.Бях с къса рокля, облегнах се назад и се разкрачих бях готова да го поема.Той ми отмести прашките на една страна и започна леко да си играе с клитора ми.От възбуда от путката ми започна да тече сок, като видя това той ми вкара един пръст.Ох колко хубаво ми стана... пръста му дебел като кебапче...все едно хуй ми влезе.Погледнах към моя той си играеше с големите цицки.След като хубаво ме разлигави с пръсти Иван се наведе и започна да ме лиже.Много хубаво лижеше...Свърших.Разлюля ме силен оргазъм... и още оргазъма не беше преминал когато чух – Охооо какво имаме тук, много си надарен бе – каза Светла.Тя с усмивка гледаше дебелото парче на моя мъж и започна лекичко да го лапа.Като видях хуя в устата и реших, че е време и аз да лапна на Иван кура.Хванах го за главата да се отмести и го бутнах да седне на дивана и започнах да разкопчавам панталона му.Има един лаф под голям камък голяма риба се крие изобщо не важеше за Иван.Той имаше малък пенис...ама много малък ...затова казвам пенис, защото не е нито хуй нито кур.Останах втрещена...неможех да повярвам, че има толкова малък член... и с гъстите косми изглеждаше още по-малък.Наведох се и го лапнах какво да правя...поне да беше дебел, че то пръстите му бяха по-дебели... ужас.Ето защо Светла искаше суинг... то с такъв артрибут .. нормално.Пишката в устата ми се втърди и пак беше смешно малка...а Светла лакомо пъхаше дебелия хуй в устата си.Смееше се и духаше...видимо беше доволна.Имах чувството, че кура на моя щеше да и се пръсне в устата.Хуя му беше много надървен.След като надървих малкия член се облегнах назад и му дадох знак да ме почва.Ще ми повярвате ли ако ви кажа, че едва го усетих... по-добре с пръсти да ме ебе мислех си аз...дано поне да е издръжлив...И докато си мисля аз тези неща, дебелакът измуча извади си пишлето и започна да се празни на корема ми.От хуя му излязоха 2-3 капки сперма.Охоо някой е ебал скоро казах аз.Не той така малко отделя отговори жена му и пак лапна хуя.А моя доволно хвърля казах аз.Ммм измънка Светла с хуя в устата.Ще видиш казах аз.Тя си извади хуя и каза Ти заплашваш ли ме...засмя се и пак лапна хуя.Не само ти казвам.А Иван...Трагедия.Малък член.Ебе 1-2 минути.Малко сперма.Едва издържах да не започна да се смея.Взех една салфетка от масата избърсах се и си запалих цигара.Моя тъкмо надупи Светла и като и го вкара тя извика силно от кеф – Оууу майко голям кеф.Моя като чу това, че като се надъха, дай... като я залашка, акъла и взе.Бързо я ебеше...циците скачаха...помислих, че путката и ще задими.А ние с малката пишка пушехме цигари и гледаме.Ама моя верно голям ебач, не и даваше да си поеме дъх.Направо я разсипа от чукане.А тя умира от кеф, цялата в пот от жестокото ебане.Тя горката не е свикнала нито на дебелия хуй нито на продължително ебане.По едно време Иван навири малката пишка и ме накара да му духам.Започнах да го лапам целия и както съм го поела целия с език му ближех топките.Това много му хареса явно защото много скоро го извади от устата ми и започна да се празни.Стана и отиде в банята да се измие, а аз продължих да гледам как моя взима акъла на Светла.Ебеше я на кучешка поза.Изведнъж тя се обърна погледна моя с мръснишки поглед и му каза.Пъхни ми го отзад.Явно многото оргазми и бяха замъглили съзнанието.Моя се наведе изплю се на ануса и допря хуйовата глава и натисна.Оххх измърка Светла... как хубаво влезе...С бавни движения моя чакаше да и се отпусне ануса.И като се отпусна ануса, като я заблъска пак с дебечия чеп...в този момент влезе Иван.Какво правиш бе пич разкрещя се той.Нали ти казах там неможе.Моя се сепна и си извади хуя от гъза и.Ануса и остана да седи широко отворен.Гледай какво си я направил...аз не я еба там продължаваше да говори на висок тон Иван.А,бе тя ми каза да и го пъхна каза му моя и пак и го вкара.Иван седна да запали цигара и започна да гледа как ебат жена му в задника.А моя си я залашка като дивак.Стига бе човек... извади го оттам пак започна да омалва Иван.Еее стига бе какво толкоз казах аз.Мъчи ми жената за малко щеше да ревне...А,бе Иване престани бе намеси се вече жена му.И без това хуя е вътре... ти като еба не мъчеше ли жена му...Ама с тоз дебел хуй виж си задника ма каза той.Нищо ми няма много ми е хубаво даже.Ааа хора разберете се каза моя и излезе от Светла.Давай Давай...каза тя и моя пак я почна.Много време я еба.И накрая избълва голямо количество сперма на лицето и.


Няма коментари

Предоставено от Blogger.