Яка тройка









Як секс | Секс тройка | Бисексуален | Хетеросексуален | Секс разкази
Преди малко правих страхотен секс с двама. Те са чужденци и винаги съм мечтала за секс тройка и сандвич с двама мъже. Опитах се докато им правя свирка да им лапна и на двамата, но не успях. Хърватина е хетеросексуален фетишист, който обича да души и лиже женски крака, високи токчета и чорапогащници и ме чука в путката. Италианеца е бисексуален и ме еба в дупето. Чувството да усетиш как два кура те изпълват и да правиш 3-ка с двама мъже е сбъдната мечта за мен. 

Здравейте, искам да напиша, че преди малко правих страхотен секс с двама мъже. Аз съм жена на 27 години, живея в Германия. Единият беше италианец, а другия от хърватска. Наполовина българка съм, баща ми е от Poland, но съм родена в България. Извинете ме, ако не пиша правилно (бел. ред - секс разказът е редактиран от към правописни и пунтуационни грешки). Този от хърватска го познавам отдавна и се виждаме само за секс, защото с него се подмокрям само като ме докосне. Даже винаги след това се шегувам и му казвам, че ще се оженя за него, просто толкова е добър в секса. Аз съм обвързана от 4 години с един, който просто не мога да си позволя да го оставя, защото много съм заложила на тази връзка и не си струва да я прекратя.

Та значи, излязахме днес към 8 часа само с тоя хърватина да хапнем нещо и в ресторанта както си говорехме изведнъж страшно се възбудих, защото той постоянно ме гледаше с този поглед, който чета какво мисли и иска, когато ме гледа. А той е хетеросексуален, но си пада фетишист и обича женски крака и ме кара винаги да обувам от тези чорапогащници и високи обувки, което и ме много ме кефи да ме ближе по краката. Под масата постоянно го масажирах с краката си по слабините му. Той на свой ред прокара ръка от вътрешната страна на бедрата ми и аз цялата се подмокрих супер много и чак започвам да се треся и заеквам, когато се възбудя много. Хърватина и той вече не издържа и ми казва искам те веднага тук и да те награбя и да те изчукам. На мен секса на публични места и това някой да може да ни гледа и хване винаги ми е било фантазия да се чукам в някое заведение или клуб, където има много хора с точно някой такъв перверзник и ойпън майндет сексуално освободен като него, но в тоалетната на заведението.

Казах му да се успокои и спрях да го провокирам и да го стимулирам сексуално с петинг и за малко сменихме темата. Когато отново се заговорихме за секс си му казах директно, че винаги съм искала тройка с него и още един мъж. На него веднага му светнаха очите и каза, че и той иска и за него също би било много възбуждащо. И така той звънна на негов приятел, който е италианец и, който аз не познавам и се разбрахме да се ебем заедно с него и да правим секс тройка. Платихме си сметката в заведението и тръгнахме към тях. Този другият дойде след малко, запалихме свещи, отворихме бутилко бяло изстудено вино каберне совиньон и аз вече бях възбудена и готова за секс, защото и двамата имат страхотни релефни тела със плочки и очертани мускули и тренират.

И двамата мъже се съблякоха и започнаха да ме разсъбличат много бавно и нежно, да ме целуват по врата и ушите, да ми пускат език и да го разхождат по тялото. Свалиха ми повечето дрехи и останах само по жартиери и високи токчета, клекнах и двамата застанаха пред мен.


Куровете им стърчаха пред очите ми и бях полудяла от желание. Опитах се да им ги лапна и на двамата едновременно, но признавам си не успях. През това време те стимулираха гърдите ми и ги мачкаха здраво, а някой от тях щипеше и дърпаше леко зърната ми. Да се разхождам много ръце по тялото ти е доста еротично и караше путката ми да пулсира и да толкова се намокрих, че имах чувството, че влагата ми всеки момент може да направи капка и да падне на пода.

Усетиха ме, че съм готова за екшън и италианеца ме изправи и започна да масажира с един пръст клитора ми бързо и енергично, след което директно вкара рязко два пръста в мен и започна да ги движи и помпа много бързо надолу и нагоре и откачих от удоволствие. Започнах да крещя силно и да викам, беше от моментите в, които ме беше завладяла страстта и не мислех как ще изглеждам от страни и дали ще се потя като луда и ще ми се омазни косата, нито дали ще правя грозни гримаси и няма да съм секси, просто се наслаждавах и виках и се гърчех силно. Италианеца явно беше перверзник и фетишист и извади двата си пръста от путката ми и ми ги вкара в устата за да опитам собстветните си сокове и да ми види изражението като си опитам вкуса на путката. Аз съм го правила много пъти, но ми хареса начина по който ме хвана и ме принуди да го направя и също така с пръсти и ръка опъна бузите ми от вътрешната страна и си ги вкара до гърлото ми докато се задавя. После хърватина каза, че е време да ме чукат и легна на леглото, хвана ме през кръста и ме сложи върху него. Отърка дебелия си среден размер пенис напръщял от вени и мускули и го отърка в клитора ми. Не че имаше нужда да ме възбужда повече, защото тогава вече усещах, че мазгата ми се стича по вътрешната страна на бедрата, но той искаше да ме побърка и дразни здраво. Накара ме да се помоля да ми вкара кура си в мен и след като няколко пъти отказах накрая се предадох и му се помолих. Той се усмихна дяволито и ми го вкара. Ебеше ме така няколко минути докато се отпусна и редуваше пълни вкарвания с плитки докато стискаше с ръка гърлото ми силно и ме душеше. Неговия приятел през това време ми беше в гръб и не виждах какво прави, но мисля, че си правеше чикия с едната ръка, а с другата усещах, че обикаля ануса ми с пръст и го облизва с език. По едно време останах малко изненадана и шокирана, защото италианеца слезна малко по надолу и усещах езика му да се върти около путката ми и кура на хърватския ми приятел, което означаваше, че докосва и пениса му. Така или иначе усещането да ме лиже докато, другия ме чука беше нещо ново за мен и ми хареса. Тогава разбрах, че италианеца е бисексуален, извади кура на неговия приятел от мен, облиза го и пак го върна в мен обратно да ме ебе. Бях впечатлена и очудена, но ми хареса.

После моя приятел го подкани да се включва и той. Бисексуалният вкара един пръст в дупето ми и после извади анален разширител. Вкара пърто най-малкият и после по-голям, който намаза с лубрикант. Беше се подготвил и донесъл и секс играчки и явно беше доста палав и обигран.

Накрая вкара кура си в дупето ми. Пениса му беше дълъг, но тънък с малко по-голяма главичка. В първият момент извиках силно и усетих болка. Хърватина спря да ме ебе и само стоеше с кура в мен, а италианеца ме чукаше бавно и вкарваше все повече от пениса. След около 5-10 минути се отпуснах и почна да се движи по леко. Тогава и двамата започнаха да ме ебат и да сихронизират чукането. О това беше божествено! Два кура, които те изпълват и разпъват да се движат в теб. Двама мъже, които те желаят и да са възбудени и да са в твоята путка и анус надървени на макс и да желаят да те ебат силно и да се изпразнят в теб. Презервативи никога не съм обичала, харесвам да чувствам кожата и плътта в себе си и усещането кура да те търка от вътре. Ебаха ме така не знам и аз колко време, защото бях изпаднала в екстаз. Хърватина се беше възбудил много и каза, че ще свърши и ще се изпразни извадиха го и двамата от мен и застанах на колене да му правя свирка, но за учудване и италианеца (който е бисексуален) също и така двамата му лапахме докато го изпразним и ни напръска със сперма. Беше интересно преживяване, а италианеца имаше още сили и ме сложи мисионерската, вдигна ми краката високо и ме чука в дупето още известно време. Накрая ме попита дали може да се изпразни вътре и му кимнах удобрително. Напълни дупето ми с гореща сперма и много ми хареса моментите , в които я изтласкваше мощно в мен. Стоях неподвижда и нахилена, със размазан грим и сълзи по очите. Дишането ми беше учестено и усещането да ми направят сандвич и двама мъже да ме ебат едновременно в путката и дупето беше интензивно и силно усещане. Виждах, че и на тях и ме харесало и са останали доволни. Винаги съм искала да го изпитам и беше точно така както си го представяхи исках. Това съм го правил и друг път, но бях още неопитна и не познавах тялото си, пак беше хубаво, но този път беше върха. И със моя приятел секса е съвсем различен, даже много. Той е на 40г. и прави по стандартен и скучен нежен секс, а на мен ми харесва малко по-перверзен и груб секс със повече страст, но понякога и той ми харесва, не знам.


1 коментар:

Предоставено от Blogger.